Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Spletno trgovino nikastinyhouse.si upravlja Spletna prodaja Miha Stegel s.p. (v nadaljevanju: ponudnik). Če obiščete spletno stran oziroma preko nje nakupujete, se morate strinjati s spodnjimi splošnimi pogoji poslovanja, zato jih skrbno preberite.

1. PODATKI O PONUDNIKU

Podjetje – ponudnik: Spletna prodaja Miha Stegel s.p.
Sedež: Ulica IX. korpusa 9, 6330 Piran – Pirano

Matična številka: 8932123000
Davčna številka: 83459430
Račun/IBAN: SI56 1010 0005 9438 976 (Banka Intesa Sanpaolo d.d.)

Zavezanec za DDV: NE

Datum registracije podjetja: 18.08.2021

KONTAKTNI PODATKI:
e-pošta: info@nikastinyhouse.com
tel: +386 40 156 945 (vsak delavnik med 9:00 in 16:00 uro)

2. SPLOŠNE DOLOČBE

Namen teh pogojev poslovanja je jasno definirati prodajne pogoje med ponudnikom in njegovimi kupci v spletni trgovini na spletnem mestu nikastinyhouse.si, ki omogoča nakup izdelkov iz prodajnega programa ponudnika Spletna prodaja Miha Stegel s.p.

Navedeni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem nakupu na spletni strani nikastinyhouse.si, kupec pa jih sprejme ob oddaji naročila na spletni strani in predstavljajo pogodbo med njima. 

Nakup izdelkov v spletni trgovini je mogoč brez registracije in vpisa v spletno trgovino. 

Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno trgovino. 

Kupec je uporabnik, ki odda naročilo prek spletne trgovine.
Naročila preko spletne trgovine se lahko odda vsak dan od 0.00 do 24.00 ure. Naročilo je mogoče oddati v slovenskem ali angleškem jeziku. 

Nakup preko spletne trgovine nikastinyhouse.si se šteje za nakup opravljen na območju R. Slovenije in je s tem predmet slovenske zakonodaje. 

Prek spletne trgovine nikastinyhouse.si je mogoče naročiti izdelke za dostavo kjerkoli na svetu.

3. IZDELKI NIKA`S TINY HOUSE

Izdelke uporabnik lahko izbira in naroča iz seznama izdelkov na spletni strani. Izdelki ponudnika so lastno, avtorsko, ročno, unikatno delo samojstojne podjetnice Umetniško ustvarjanje, NIKA`S TINY HOUSE, Nika Stegel s.p.. Izdelki se razlikujejo med seboj in so popolni unikati. Noben izdelek ni popolnoma enak drugemu, zato so možna odstopanja med barvami in drugimi detajli dejanskih izdelkov in izdelkov na fotografiji. Slike izdelkov v spletni trgovini so tako simbolične in ne zagotavljajo lastnosti posameznih izdelkov. Ponudnik si pridržuje pravico do odstopanj med opisi in dejanskimi lastnostmi izdelkov.

 

Ponudnik poleg izdelkov, ki jih trži v spletni trgovini, omogoča tudi izdelavo unikatnih izdelkov, izdelanih po navodilih kupca in prilagojenih osebnim potrebam le-tega (t.i. personalizirani izdelki). V kolikor ima kupec željo po izdelavi tovrstnih izdelkov jih lahko naroči bodisi na način, da v obrazec za naročilo doda svoje želje in zahteve glede naročenega izdelka bodisi ponudniku pošlje povpraševanje na elektronski naslov info@nikastinyhouse.com. Na takšno povpraševanje bo ponudnik odgovoril v najkrajšem možnem času, predvidoma pa v roku 48 ur in s kupcem uskladil lastnosti naročenega izdelka (barva, motiv, velikost, rok dobave ipd.). 

 

Ko so lastnosti izdelka med ponudnikom in kupcem usklajene in plačilo izdelka še ni bilo izvršeno v spletni trgovini ali pa je cena prilagojenega izdelka višja od cene osnovnega izdelka iz ponudbe, bo ponudnik kupcu poslal predračun z vključenimi stroški pošiljanja, ta pa ga mora v roku petih (5) delovnih dni poravnati. Predhodno plačilo naročenih personaliziranih izdelkov je pogoj na njihovo izdelavo. Dokončane personalizirane izdelke bo ponudnik pred odpremo fotografiral in fotografije izdelkov poslal kupcu v pregled po elektronski pošti. Ti pogoji se, razen glede možnosti vračila izdelkov in zgoraj opisanih posebnosti, uporabljajo tudi za naročilo personaliziranih izdelkov. 

Ponudnik bo s potrebno skrbnostjo poizkušal zagotavljati točnost in ažurnost podatkov o izdelkih in si hkrati pridržuje pravico, da spreminja vsebino in ponudbo na spletni strani.

4. ODDAJA NAROČILA

Pri nakupovanju v spletni trgovini uporabnik željene artikle dodaja v košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. S tem bo izbrana vrsta in količina izdelkov dodana v nakupovalno košarico, kar se na ikoni “nakupovalni voziček” tudi prikazuje. Ko se s kurzorjem postavi na ikono “nakupovalni voziček” v desnem zgornjem kotu spletne trgovine, se odpre okno, v katerem lahko uporabnik preveri svoj izbor ter ga po potrebi popravi. V tem oknu lahko uporabnik spreminja količino izbranih izdelkov, oziroma posamezne izdelke iz nakupovalne košarice odstrani. V tem koraku pa lahko uporabnik vnese tudi kodo kupona za popust.

S klikom »Nadaljuj na blagajno« uporabnik potrdi izbor izdelkov in preide na 2. korak nakupa, t.j. vnos podatkov in izbiro načina plačila. Uporabniku se odpre stran »Zaključek nakupa « z obrazcem za vnos podatkov o plačniku, naslovu za dostavo ter izbiro načina plačila oziroma možnost izvedbe naročila z uporabo podatkov iz plačilnih procesorjev, za katere se uporabljajo vsakokrat veljavni pogoji izbrane storitve. 

V razdelku “Povzetek naročila”je poleg podatkov o izbranih izdelkih prikazan tudi izračun poštnine. V tem koraku se ponovno lahko uporabi tudi kupon za popust.

Pri vnosu podatkov v spletni obrazec za naročilo, spletna stran zagotavlja tehnična sredstva za odpravo napak, ki uporabnika opozorijo, v kolikor obvezna polja niso izpolnjena ali so nepravilno izpolnjena. Za oddajo naročila je potrebno, da uporabnik sprejme predmetne pogoje poslovanja ponudnika, kar izjavi s tem ko klikne na gumb »ODDAJ NAROČILO«. 

Ko je naročilo oddano, se odpre okno  s podrobnostmi naročila in potrdilom, da je naročilo uspešno oddano.
Potrdilo o oddanem naročilu kupec prejme na posredovani elektronski naslov.

Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku dveh ur sporoči ponudniku na elektronski naslov info@nikastinyhouse.com. V primeru napačnih podatkov o plačniku ali napačno dodanih izdelkih v košarico nas nemudoma obvestite na e-naslov info@nikastinyhouse.com. 

Kupec z oddajo naročila zagotavlja, da ima poslovno sposobnost, ki mu omogoča sklepanje pogodbe s ponudnikom. 

5. OBDELAVA NAROČILA

Po oddaji naročila kupec prejme avtomatsko generirano obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v informacijski sistem ponudnika. Pravni status takšnega naročila je »prednaročilo« in ne zavezuje ponudnika k zagotovitvi naročenih izdelkov, dokler naročilo ni potrjeno s strani ponudnika v nadaljnji elektronski korespondenci.

Ko informacijski sistem sprejme naročilo kupca, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Oddana naročila se obdelujejo v delovnem času od ponedeljka do petka po vrstnem redu oddanih naročil. Ponudnik naročilo pregleda in določi rok izdelave naročenih artiklov, naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za uskladitev naročila ali preverjanje podatkov oziroma zaradi zagotavljanja točnosti dobave kontaktira kupca na njegov elektronski naslov ali posredovano telefonsko številko. 

Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika. Ponudnik bo naročilo potrdil na način, da kupcu posreduje posreduje elektronsko sporočilo, v katerem potrjuje, da je obdelal njegovo naročilo. Od tega trenutka je ponudnik zavezan k zagotovitvi naročenih izdelkov. Sklenjena prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem se bo v elektronski obliki hranila na sedežu podjetja Spletna prodaja Miha Stegel s.p. in bo na poziv kupcu dostopna. 

6. CENE

Vse cene so navedene v EUR in ne vsebujejo DDV, saj podjetje ni zavezanec za DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cene za posamezne artikle veljajo v trenutku oddaje naročila; v času pred in po tem se cene lahko spreminjajo. V ceno ni vključen strošek dostave. Slednji se uporabniku prikaže, ko izbrane artikle doda v nakupovalno košarico. V ceni niso vključene carinske ali druge dajatve, ki jih je kupec dolžan poravnati v skladu z zakonodajo države naslovnice. 

Na izdelke, ki so že znižani, dodatni popusti niso možni. Popusti, kuponi in boni se ne seštevajo. Dovoljena je le uporaba enega popusta, kupona ali bona za vsak nakup. Spletne cene v ponudnikovi spletni trgovini se lahko razlikujejo od cene izdelkov v maloprodajni mreži (fizične trgovine).

Zaradi narave dela – spletno poslovanje, se podatki in cene lahko zelo hitro spremenijo; tudi med postopkom naročanja. V primeru, da je podatek o ceni napačen ali se cena spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik o tem obvestil kupca ter mu omogočil odstop od nakupa oziroma ponudil drugo rešitev, ki bo v danem trenutku najboljša za ponudnika in kupca.

7. NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča kupcem v spletni trgovini naslednje načine plačila:

  • Google Payments
  • PayPal
  • Stripe Payments Europe Limited
  • Bančna kartica (Visa, American Express, Mastercard)
  • Po predračunu z nakazilom na bančni račun ponudnika: uporaba za po želji kupca izdelane izdelke. Kupec na svoj elektronski naslov prejme podatke za izvedbo plačila s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec), ki ga lahko poravna na banki, pošti ali preko svoje spletne banke. Znesek za neposredno bančno transakcijo je potrebno poravnati najkasneje v 5 delovnih dneh, v nasprotnem primeru se le-ta prekliče.

Kupec prejme račun v fizični obliki, običajno v paketu skupaj z naročenim blagom, izjemoma pa v kuverti po pošti ali po e-mailu. 

8. ROK DOBAVE

Izdelki, oglaševani na spletni strani so dostopni v dveh do dvajsetih delovnih dneh, odvisno od razpoložljive zaloge. V kolikor gre za izdelavo personaliziranih izdelkov, je rok lahko daljši (tudi do 6 mesecev), o čemer je uporabnik obveščen pred sklenitvijo pogodbe, kot tudi o ocenjenem oz. predvidenem roku dobave. 

 

Za dobavne roke posameznih artiklov predlagamo, da se predhodno obrnete na ponudnika. V primeru nedostopnosti izdelka vam bomo to nemudoma sporočili. Ponudnik je oproščen določil o dobavljivosti in dostavi v razmerah, na katere ponudnik ne more vplivati, npr. v primeru stavke dostavne službe ali v primeru višje sile.

9. POŠILJANJE BLAGA IN STROŠKI DOSTAVE

Naročeni izdelki bodo dostavljeni na naslov, ki je bil naveden ob naročilu. 

Ponudnik pošlje naročniku blago preko zunanje kurirske službe (Pošta Slovenije, DPD, GLS, ipd.). Strošek dostave je predstavljen v spletnem obrazcu za naročilo in obračunan na ponudbi oz. računu. Če kupec blaga ne prejme v nekaj dnevih od odpošiljanja, se o tem pozanima pri dostavljalcu ter o tem obvesti tudi ponudnika, kateri pomaga naročniku raziskati okoliščine. 

Kupec je dolžan ob prevzemu preveriti nepoškodovanost paketa in blaga v njem. V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga, ki o tem sestavi zapisnik. Zapisnik je osnova za reklamacijo. Za poškodbe izdelkov pri transportu ponudnik ne odgovarja. 

Kupec iz tujine je dolžan poravnati vse uvozne in druge dajatve, ki so uveljelavjene v državi naslovnici. 

10. ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko kupec neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe. Ponudnik bo potrdil prejem obvestila o odstopu od pogodbe v pisni obliki. 

V tem primeru je kupec dolžan naročeno blago vrniti v roku 14 dni od podanega odstopa od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, v originalni embalaži in nepoškodovano, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Vrnjeni izdelki morajo biti poslani s priporočeno pošiljko in ustrezno zaščiteni (obvezno v prejeti škatlici) na naslov Spletna prodaja Miha Stegel s.p., Ulica IX. korpusa 9, 6330 Piran.

Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili nemudoma oziroma najkasneje v štirinajstih dneh po prejemu obvestila o odstopu. V kolikor ponudnik v tem času blaga še ne bo prejel nazaj, bo vračilo izvedel ob prevzemu vrnjenega blaga ali predložitvi dokaza, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kupcu ne bo povrnjem strošek pošiljanja naročenih produktov. 

Stroške vračila nosi kupec.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Blaga, ki je poslano – vrnjeno z odkupnino, ponudnik ni dolžan sprejeti. 

Personaliziranih izdelkov, ki so narejeni po meri kupca oziroma prilagojeni njegovim osebnim potrebam, ni mogoče vrniti. Določbe tega razdelka se v delu, ki kupcu omogočajo neobrazložen odstop od pogodbe, ne uporabljajo za pravne osebe. 

11. STVARNA NAPAKA IN REKLAMACIJE

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 

V teh primerih lahko kupec  blago reklamira oziroma uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake. Kupec mora o napaki obvestiti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. V obvestilu o napaki mora kupec natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. 

Kupec, ki je ponudnik pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
  • ali vračilo plačanega zneska.

Za uveljavljanje stvarne napake se kupec obrne na ponudnika po navadni ali elektronski pošti. Če se ugotovi, da je neuporabnost artikla oz. poškodba posledica nepravilnega ravnanja kupca, reklamaciji ne bo ugodeno. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

12. ZASEBNOST IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik bo obdeloval osebne podatke uporabnikov v skladu s Politiko zasebnosti, ki je del teh pogojev poslovanja in s katero se je uporabnik dolžan seznaniti.

13. PRITOŽBE

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. 

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova  info@nikastinyhouse.com ali pisno na naslov ponudnika Spletna prodaja Miha Stegel s.p., Ulica IX. korpusa 9, 6330 Piran. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petnajstih dneh odgovoril na pritožbo oz. obvestil uporabnika, koliko časa bo pritožbo obravnaval. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora. Ponudnik si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno v najkrajšem možnem času. 

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Kupec prav tako lahko vloži tožbo pri pristojnem sodišču (po stalnem prebivališču kupca).

14. VELJAVNOST POGOJEV POSLOVANJA

Ti pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani ponudnika. Na zahtevo jih kupec lahko prejme tudi po elektronski pošti ali s pisemsko pošto. 

 

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe teh pogojev poslovanja na spletni strani  in sicer kadarkoli in brez predhodnega obvestila. O spremembah bo podjetje obveščalo uporabnike in kupce na spletni strani https://nikastinyhouse.si/.

Vsaka verzija pogojev poslovanja je posebej datirana. Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani v času oddaje naročila.

Spletna prodaja Miha Stegel s.p.

Piran, 1. 12. 2021